Maksud NFT dan Kenapa Ia Mahal?



Buat yang tertinggal kereta api, boleh tengok video ni.

Boleh dapatkan sticker monyet NFT di sini https://shp.ee/nwikrwv

Masukkan dan tebus promo code di Shopee untuk dapatkan lebih banyak diskaun dan cashback!
Pengguna Baru: SHPFBBNYS
Pengguna sedia ada: 11PHGFB

#arysha_iddin #teknologi

source

36 thoughts on “Maksud NFT dan Kenapa Ia Mahal?

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Masalah die NFT ni semua digital not physical. So kau beli barang or arts berjuta2 pun semua dlm bntk digital. Not to mention how susceptible NFT ni dgn money laundering. So kalau kau nmpk orng beli NFT mcm hampas tapi harga smp berjuta2 tu paham2 je la

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Nak tahu lebih lanjut pasal NFT Tngok South Park latest episode

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Nak tnya kalau mcm kite nk upload nft kite sndiri kena kuar modal kite dlu ye? Then next bru free upload nft kite sndiri eh?

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Maka Nikmat Tuhanmu yg manakah yg kamu dustakan?

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    sepanjang aku baca pasal NFT ni, aku rasa ni satu kebodohan manusia moden yang terlalu hype, yes digital art ade value tapi harganya tak setaraf dengan nila waktu dan effort yang diterapkan dalam art dalam tu…

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Duit kripto ini nak buat pergi melancong di Bulan atau pun Marikh itu pun kalau kita sempat tengok

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    korang yg sokong NFT nie cube pergi cari berape bnyak tenaga yang perlu digunakan untok transfer ETH ke akaun lain.

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Harga di nft nak mahal2. Bila nak order logo nak rm50 je. Najis lah.

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    beli emas jela akhir2 zaman ni sahabat ku semua.. bende2 ni ngrut je.. caye la

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Selepas ini kita umat manusia tidak mengunakan Wang kertas lagi. Manakala kita bakal mengunakan Wang digital

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Aku ada NFT dari dalam dan luar negara. Beli bukan untuk jual pun tapi nak rasa kuasa pemilikan hahaha

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Senang je, kalo tak faham konsep nft/cryptocurrency dan takde ilmu yg berkaitan plus takde duit jgn la nak risiko kan diri. Nanti dah rugi sibuk pulak nak salahkan nft/crypto bagai, padahal ramai je yg berjaya buat duit. Just my opinion

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Bagi sya hype NFT.
    Mahal sebab pioneer dan people mint dan maybe beli sendiri guna address lain.

    Tapi long term maybe ada byak usecase utk NFT ni..

    Tgok macam mna 4-5 tahun lagi… better beli NFT platform dari NFT MINTED

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    wei wei wei wei!!!! SIKIRIN SHOT SIKIRIN SHOT

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Cuma nak cakap jelah benda digital ni biasa x bertahan lama

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Jual juta2 tu, dapat tukar kepada duit btul ke? Ke duit digital je?

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    Even if you save it,*ITS MY PROPERTY*

  • January 15, 2022 at 6:30 am
    Permalink

    NFT ni hype je lebih. Nilai hanya akan tinggi bila orang percaya dengan hype tu.

Comments are closed.